Termeni și condiții

Termeni și condiții

        1. Acceptarea Termenilor și Condițiilor

          Acești termeni și condiții constituie acordul legal dintre dumneavoastră și FISHING HOLIDAY S.R.L. Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții pentru utilizarea în orice mod a website-ului de la adresa https://chiliaveche.ro. Accesarea a website-ului înseamnă acceptarea în totalitate a acestor Termeni și Condiții.

        2. Definiții
          • Furnizorul de sejur: societatea FISHING HOLIDAY S.R.L., persoană juridică, cu sediul în Miercurea Ciuc, județul Harghita, Aleea Suta nr.13, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J19/1145/2005, CUI RO 18229008. Punctul de lucru este în localitatea Chilia Veche, județul Tulcea, Strada Dunării nr. 38 la pensiunea agroturistica cu numele  Solunar cu certificatul nr. 12651. Date de contact: tel. (+40) 744-573 126, email. solunar.chilia@gmail.com
          •  WebSite: site-ul https://chiliaveche.ro
          • Produs: camerele pensiunii
          • Servicii: include închirierea de barcă, mesele și excursiile cu barcă.

       FISHING HOLIDAY S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica sau de a actualiza oricând unilateral Termenii și Condițiile.

      1. Politica de livrare si retur

        Efectuând o rezervare a unui sejur, trebuie să faceți plata a cazării.  Acceptaţi şi sunteţi de acord cu politica de anulare şi neprezentare a sejurului. În  cazul în care doriți să anulați rezervarea înainte cu 30 de zile de la data sosirii vă putem replanifica pentru o altă perioadă sau restituim 50% din suma întreagă. Sub 30 de zile nu avem posibilitatea de a returna suma.  Vă rugăm să reţineţi că anumite preţuri sau oferte speciale nu sunt eligibile pentru anulare sau modificare. Taxele aplicabile de turism sau municipale pot fi încasate de către Furnizorul de sejur în eventualitatea neprezentării sau a anulării negratuite. Vă rugăm să verificaţi cu atenţie detaliile rezervării Produsului sau Serviciului pe care l-aţi ales pentru a vedea dacă există asemenea condiţii, înainte de efectuarea rezervării. Vă rugăm să citiți cu atenție rezervarea care necesită un depozit sau o plată (integrală sau parţială).  Politicile de anulare și plată în avans pot varia în funcție de Segmentul, Produsul sau Serviciul fiecărui sejur. Plăţi întârziate, banca incorectă, detalii greşite ale cardului de credit sau de debit, carduri de credit/debit invalide sau fonduri insuficiente sunt pe riscul şi în contul dumneavoastră, şi nu veţi avea dreptul la nicio rambursare a oricărei sume (nerambursabile) plătite în avans, cu excepţia cazului în care Furnizorul de sejur este de acord sau permite altceva prin politica sa de plată (în avans) sau anulare. Vă rugăm să reţineţi că vi se poate cere să plătiţi în plus pentru anulare în conformitate cu politicile de anulare, neprezentare sau (pre)plată ale Furnizorului de sejur sau nu veţi avea dreptul la rambursarea nici unei sume (pre)plătite. Dacă veţi sosi târziu în data de check-in sau ajungeţi în ziua următoare, asiguraţi-vă că aţi comunicat acest lucru (prompt/din timp) Furnizorului de sejur pentru ca să ştie când să vă aştepte şi pentru a evita anularea rezervării şi încasarea taxelor pentru neprezentare.